הגיע הזמן ללמוד שלב אחר שלב, בתכנון והשקה של פרסום בפייסבוק בצורה הטובה והיעילה ביותר.
פרסום של אתרים ועסקים באמצעות הרשתות החברתיות, הפך לאחרונה לאחת הפלטפורמות המצליחות ביותר. כמעט לכל אחד מאיתנו, הגולש באופן יומיומי באינטרנט יש כרטיס חבר באחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות, כמו פייסבוק או יוטיוב, טוויטר או אינסטגרם.
פרסום עסקים בפייסבוק מאפשר לכם להגיע לכדי קהל גולשים ממוקד וספציפי, מאחר והיתרון של הרשתות החברתיות הינו טמון ביכולת הפילוח של קהל הגולשים, ובאופן זה, יצירת התאמה אופטימלית בין סוג הפרסום אל הגולש.
לפייסבוק, הרשת החברתית המובילה והגדולה ביותר בעולם, מיליוני גולשים, כאשר רובם, מתחברים מידי כמה שעות אל האתר על מנת לעדכן מסרים ולקרוא עדכונים של החברים שלהם. מתוך כך, פרסום בפייסבוק הפך להיות אחד הכלים המרכזיים ביותר להשקה של קמפיין פרסומי לכל חברה או בית עסק. בין אם מדובר בעסקים גדולים ובין אם מדובר בעסקים קטנים – בפייסבוק, אתה שם את עצמך על המפה ויכול להגיע לאלפי גולשים בצורה ממוקדמת.
היתרון של פרסום בפייסבוק
היתרון הגדול ביותר של פרסום בפייסבוק טמון ביכולת ליהנות מהפילוח של האתר. כל גולש אשר פותח כרטיס חבר ברשת החברתית פייסבוק, מתבקש לעדכן מספר רב של פרטים אישיים, החל ממין, גיל, מקום מגורים, מצב משפחתי, השכלה, תחומי עניין ועוד.
הנתונים הללו, מאפשרים למפרסמים ברשת החברתית, ליהנות מפילוח מדויק של קהל היעד שלכם, ובאופן זה להפוך את הפרסום לאישי יותר, ואפקטיבי בהרבה יותר. אם אתם חברה המספקת שירותי קוסמטיקה, אם אתם חברה המשווקת בגדי ילדים, תוכלו להגדיר במדויק את קהל היעד שלכם, ובכך לדעת, כי הפרסום שלכם מגיעה אל אותם אנשים העשויים להתעניין במה שאתם מציעים. פרסום ממוקד, הינו פרסום יעיל – וזה היתרון הגדול ביותר של פייסבוק.
אפשרויות הפרסום בפייסבוק
פרסום עסקים בפייסבוק יכול להיעשות במגוון רחב של פלטפורמת, החל מהקמה של דף עסק, דף אוהדים, יצירה של קמפיין ויראלי או שימוש באופציית פרסום ממומן. כל האפשרויות השונות הללו יכולות להיות רלוונטיות עבורכם, אך חשוב מאוד לנהל את קמפיין הפרסום בצורה ממוקדת ואיכותית, על מנת שלא תמאיסו את עצמכם על הגולשים.
חברה המתמחה בכל תחומי פרסום עסקים ברשתות החברתיות, ביניהן ברשת החברתית המובילה בעולם – פייסבוק. חברה המעמידה לרשות לקוחותיה את מיטב המוחות, על מנת שתוכלו ליהנות מפרסום יעיל ואפקטיבי, אשר את תוצאותיו, בסופו של יום, תוכלו לראות במחזור המכירות של העסק או החברה שלכם.
עד כאן היתרונות והאפשריות שלך כבעל עסק לפרסום בפייסבוק, נפגש במאמר הבא!
ע"י קרית טק לפתרונות דיגיטליים